piątek, 27 grudnia 2013

Zmiany .

эй.!
Dzisiaj mam taki całkiem inny temat niż zawsze.
Odbiegam od tamtych tematów, ponieważ one w ogóle nie dotyczyły mojego bloga.
Ten dotyczy i chciałam wam tu o tym napisać.
Notka nie będzie zbyt długa myślę, ale zawsze lepsze to niż nic, c'nie.? ;d
No więc przechodząc do konkretu ..
Chciałabym wprowadzić na blogu małe zmiany, myślę że już od początku 2014r.
Po pierwsze na pewno zmieni się wygląd bloga.
Będzie on zupełnie inaczej wyglądał, ale muszę jednak trochę nad nim popracować żeby wszystko tworzyło spójną całość.
Już teraz coś kombinuję i wgl.  
Może nowy wygląd pojawi się jeszcze przed 2014r.
Inspiracje oczywiście z internetu, życia codziennego itp .. ;D
Postaram się też jakoś promować sobie tego bloga i wgl, no wiecie o co cho ;P
Taki blog to jednak też nie mały obowiązek, nie można go zaniedbać i wgl bo potem będzie klapa.
Wiem coś o tym ><
Miałam kiedyś na pingerze bloga,
pisałam pisałam pisałam aż wkońcu jakoś przestałam dodawać posty i przypomniałam sobie o nim po jakichś 3 miesiącach.
Chciałabym też aby było nieco zabawniej więc wymyśliłam sobie, żeby od czasu do czasu mój młodszy brat coś tutaj napisał i dawać też jego jakieś rysunki.
Będzie miał niezłą frajdę, będzie ubaw a co najważniejsze dla niego chyba to się nauczy czegoś nowego, a im więcej nowych doświadczeń, tym bardziej urozmaicony dzień :).!
Nie mam pojęcia na jakie jeszcze zmiany się zdecyduję i o jakich jeszcze zmianach myślałam, ale na pewno sami je zauważycie. ><

Hmm .. już się więcej nie rozpisuję.
Więc co ja mogę.?
Mogę wam życzyć miłego piątku ;*.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz