wtorek, 24 grudnia 2013

Święta.!

Hej ;*
Chciałam przede wszystkim złożyć wam życzenia ;3
Niech się spełnią Bożonarodzeniowe życzenia,
te trudne i łatwe do spełnienia.
Niech się spełnią te duże i małe,
mówione głośno lub niemówione wcale.
Szczęśliwego 2014r.! ;*
A teraz mam dla was .. kartki.!
I nie tylko ^^
Kartka robiona jeszcze na plastyce w szkole ;P

Mooje świąteczne koperty ^^

Jedna z nich ;3
Wiem wiem wiem ..
Być może nie ma białych reniferów, ale nie umiałam znaleźć brązowych kopert ><

A tak wygląda moje biurko, niezależnie od tego jaką kartke robię i ile c;

Kartka dla mamy.
Papier wykonałam samodzielnie, a nie żadna tapeta jak to stwierdziła moja mam ><

Kartka dla Gabi <3

 Było jeszcze więcej kartek, ale zanim je rozdałam zapomniałam zrobić zdjęcia ><
Jestę geniuszę <3 
Huehuehuehue
No to ja was zostawiaam <3
Papatki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz