niedziela, 29 grudnia 2013

Kolejny misiek < 3.

No Hej ;*
Tak wiem wiem wiem,
już tyle ich było.
Ale pisałam tutaj dlaczego ich tyle jest ;3
A jęsli to dla was mało to jeśli chcecie to mogę zrobić osobną notkę o tym dlaczego ich tyle rysuję.
No ale przechodząc do sedna.
To jest miniaturka rysunka który rysowałam dla Gabi <3
Ona dostała tą samą wersję ale na A4.
Hmm .. tego już rysowałam wiele razy, wielu osobom, bo gdy zobaczyły tego od Gabi też chciały takiego misia mieć.
Hahahahahaha ale niee, ja nie umiem rysować ><


No okokok, TROSZKĘ umiem.
Ale to tak 10%/100% ;P
Hmm .. na dzisiaj chyba tyle.

4 komentarze:

  1. Troszkę? Bardzo ładnie rysujesz :) Jeszcze ładniej będzie jak trochę pocieniujesz te rysunki.
    ZAPRASZAM SERDECZNIE: http://klarexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem że można by pocieniować ale niezbyt mam pomysły jak i wgl a i ołowki muszę nowe dokupić ^^

      Usuń
  2. Ślicznie =)
    Mogłabyś poklikać w linki w tym poście? ---> http://oooowszystkim.blogspot.com/2013/12/vougec.html

    OdpowiedzUsuń