niedziela, 22 grudnia 2013

Tyymbarkoweloveeee ♥

Ehi <3
Po raz 2 xd
hahaahhaahahh
Nie no, ja wiedziałam że znów dzisiaj tu coś dodam.
Byłabym chora gdybym tego nie zrobiła.
Tak mnie ciągnie żeby tu coś dawać *o*
Ale jeśli wszystko teraz szybko dodam, to co będzie potem.? ;c
Więc muszę znać umiar i się go trzymać jak dotychczas.
No ale ja tak nie umiałam dzisiaj no.!
To wszystko przez mój nastrój ;/
Jest taki nijaki, a pisanie na blogu - nie ważne czy tym czy tym - sprawia mi przyjemność, a nawet humor poprawia ;3
Więc blogi - recepta na mój nastrój ^^
Wiem wiem wiem - dziwna jestem ;o
Ale to właśnie sprawia że jestem wyjątkowa <hahaahah> i nikt mnie nie skopiuje czego nie znosze ;3

To ja was już dzisiaj zostawiam z zakochanymi tymbarkami *o*
Heuheuehuehueheu.
Branooooc wszystkim ;*.!

Jakby ktoś nie dowidział, na tymabarku pisze " CZUJĘ DO CIEBIE MIĘTĘ " ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz