czwartek, 19 grudnia 2013

Nie mam pojęcia co to miało być ;o

No hej <3
hahahahaha
Tak, dodaje zdjęcie czegoś takiego,
nie mam pojęcia co ja z tego chciałam zrobić i zostało takie jakie jest na zdjęciu ;/
No ale uznałam że i tak chce żeby się tu pojawiło.
Może komuś humor poprawi.? ;3


Tak właściwie to ostatnio dużo myślałam nad swoją samooceną.
Chciałabym ją zmienić.
Na początek muszę zobaczyć coś pozytywnego, ładnego, fajnego i wgl w moich rysunkach.
Może to mi jakoś pomoże.? ;\
No nie ważne, zrobię notkę o tym tutaj kiedyś tam ^^
To by było na tylee ;3
Baio . ;*
Askujciee <3


Hahahahahah taki tam mój pierwszy i nieogarnięty gif ><

1 komentarz:

  1. nie martw się, każdy kiedyś przechodzi etap na kompleksy. ale one mijają i zaczynamy się akceptować, lubić, szanować :)

    OdpowiedzUsuń