niedziela, 12 stycznia 2014

Przerwa ;c

Heeei kochani ♥
Dzisiaj takie coś ..
Mam dla was 2 wiadomości - dobrą i złą
Straaaaasznie jestem dobita przez tą drugą -,-

Music = Life ♥

 No więc, zaczynam ><
1. <dobra> Wena wróciła i rysuję w każdej wolnej chwili - i co się z tym wiąże.? - nowe rysunki, nareszcie z 2014 ;3.!
2. <zła;c> Moje <jakjatonazywam> USB do kart pamięci się, delikatnie mówiąc, zepsuło ;c
Żadna karta, z telefonu ani aparatu nie chce się podłączyć.
I to nie wina wejscia bo pendraka normalnie podłanczam i wszystko jest ok.
Nwm co się stało, tak samo jak nie mam pojęcia kiedy dostanę nowe ;/
Więc dzisiejszy " obrazek " zapowiada przerwę, nie mam pojęcia na jak długo ;c
Strasznie źle mi z powodu że muszę was zostawiać, bo naprawdę polubiłam to co robię ;c
Miejmy nadzieję że przerwa nie będzie długa.
Będę tęsknić misie ;c <3.!
Na dziś tyle.
Bai ;c.

Jeśli macie ochotę wpadajcie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz