niedziela, 5 stycznia 2014

I'm fine. :):

Heeeeeeeeei ♥
Straaaaaaaaaaaaaaaaaasznie złe samopoczucie ;/
Brzuch boli i wgl tak jakoś inaczej, nic mi się nie chce ;c
Dziś - jakto Alicja powiedziała - manga ;3
I'm fine :):
Chyba nie muszę tłumaczyć ;)
Tak trochę przypomina mi to mnie.
Z jednej strony uśmiechnięta, a z drugiej smutna.
Tu się śmieję, a naprawdę rozpi***ala mnie od środka ><
Ale tylko czasem :D.



A więc ..
Mówiłam że jest mały problem z bateriami ..
Baterie już mam, znalazłam jakieś, podładowałam i działa.
Ale jest problem z zeszytem.
Zmasakrowany, kartki od okładki wyrwane ;/
Ale dzisiaj kupiłam nowy, co nie zmienia faktu że nadal jest problem.
Otóż muszę tamten zeszyt dopiąć do nowego, i jeszcze kilka zeszytów tam wpiąć żeby było więcej miejsca na rysunki ^^
Trochę mi to zajmie bo narazie nie wiem jak się do tego zabrać.
Jakoś coś wykombinuje ><
Tak sb patrzę, i to jeszcze 2013 ; o.
Jeszcze tylko jakieś 2 obrazki i będzie już 2014 ;P
Hmm .. nie mam pojęcia co tu jeszcze napisać więc już kończę. 
Bai ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz